sâmbătă, 6 octombrie 2012

Breast Cancer


Octomber,  be  PINK !


Hi !





Luna octombrie  este  luna  luptei  impotriva  cancerului  la san,  iar Elisa  a  facut  ceva  minunat  pentru  aceasta  luna,  a  demonstrat  ca  ii  pasa  si ca  sustine lupta  femeilor impotriva cancerului la san ! Puteti vedea ce  a facut  apasand acest link adorabil:  http://littlebeautybagcta.blogspot.ro/2012/10/breast-cancer-awareness-nails-we-heart.html






Am  incercat  si eu  sa  fac  ceva  micut,  mai  exact  un  machiaj fundita: 











             In  urma  cu cateva  zile am vazut un  documentar   din  care  am  aflat ca 1  din 8   femei va  face  cancer  la san,   dar  nici  barbatii nu  sunt   atat de  feriti de  asta,   1 din 1000  va  face cancer  la  san ...  Asa  ca prevenirea  este  cea  mai buna solutie  :D




Un ghid pentru autoexaminarea sanilor:    http://www.romedic.ro/alma-medical/articol/2976












Prin faptul ca faci un machiaj, o manichiura, o coafura sau un outfit - este  vorba   de  suport  moral,  de  a  arata  ca  te implici ... macar  atat  cat  poti, ca  incerci  sa    faci ceva,  de aceea  ar fi bine  ca  tot mai  multe fete  sa  faca ceva special pentru aceasta luna !






Multumesc celor care au citit <3




13 comentarii:

  1. ma bucur enorm ca ai acceptat provocarea pe care am lansat-o si vreau sa-ti zic ca ador funditaaaa...nici prin cap nu-mi trecea sa fac asta. bravo bravo bravo si jos palaria

    RăspundețiȘtergere
  2. Te felicit pentru postare! Sper din tot sufletul sa mai fie fete care vor sa faca ceva in acest sens. Te invit sa citesti si postarea mea si daca iti place, sa te abonezi la blogul meu! Felicitari inca o data.http://withlovebijoux.blogspot.ro/2012/10/pink-for-october.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc >:D< Am citit postarea ta cu multa placere si m-am abonat :*

      Ștergere
  3. Foarte frumos din partea ta si esti foarte ingenioasa :> nu m-as fi gandit niciodata sa fac o fundita din spranceana! Felicitari :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte ingenioasa abordare. Imi place mult! Te pup :*

    RăspundețiȘtergere